Για πολλά (αν όχι για όλα) πράγματα υπάρχει μια υποκειμενική αντίληψη και η απόφαση που παίρνει κάποιος, τη χρονική στιγμή που την παίρνει, ειναι σωστή… Μέχρι απόδειξη του εναντίον!

Κάπως έτσι και το team της Όλγας Κεφαλογιάννη, Υπουργός Τουρισμού για το ακριβό, άτοπο και άστοχο φιλμάκι στο London.

Έτσι όπως το είδα εγώ, μου έκανε πως το target group της διαφήμισης του ΕΟΤ είχε ως στόχο ηλικίες 18 – 28, νέους ανθρώπους, κυρίως Άγγλους που λίγο μετά το σχολείο ή κατα την Πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση έχουν τα €€€ για να κάνουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα, στη μοντέρνα Ελλάδα. Μάλιστα! Μιλάμε δηλαδή για εκείνους που μαζεύονται σε Φαληράκι, Λαγανά και αντίστοιχα χωριά των νησιών μας για να πιουν φθηνά, και να χορεύουν ολιμερής και ολονυχτής! Να νοικιάσουν ένα σπιτι σε τιμή ξεφτίλας και να μένουν 10 εκεί μέσα για να βγει το budget! Για φαγήτο να φτιάχνουν κανενα toast ή στη καλύτερη να τη βγάλουν με pizza και σουβλάκια.

Μιλάμε για ΑΥΤΟΝ ακριβώς τον τουρισμό που η Ελλάδα έχει χωρίς να διαφημιστεί, μια και το WOM δουλεύει άψογα εκεί! Αν με ρωτήσεις θα πω, πως ειναι ο Τουρισμός που περισσότερα κακά φέρνει από καλά, αλλά αν οι κάτοικοι βγάζουν μεροκάματο, ποιός είμαι εγώ που θα τους το αφαιρέσει!

Η σωστή διαφήμιση

Πάμε τώρα σε κάτι που θεωρώ πως έχει φύγει από το μυαλό τον περισσότερων τουριστών, ενώ για πολλά χρόνια (από εποχή Αριστοτέλη Ωνάση) ήταν ένα στερεότυπο καλά ανεπτυγμένο και σωστά δομημένο! Ως γνωστών τα στερεότυπα έχουν ένα πυρήνα αλήθειας και για το συγκεκριμένο ο πυρήνας ήταν ιδιαίτερα μεγάλος. Η Ελληνική Φιλοξενία.

Δείτε τα video που έφτιαξαν, ΞΑΝΑ, οι Κρητικοί και πείτε μου ειλικρινά… ποιόν Τουρίστα θα επιθυμούσατε για την Ελλάδα;

Εδω και αρκετό καιρό λέω πως θα ήθελα να πάω Κρήτη για τις διακοπές μου. Εγώ που είμαι και Έλληνας και κατάγομαι από νησί και θα μπορούσα για άλλη μια χρονιά να περάσω υπέροχα στη Χίο και να γευτώ τις υπέροχες εικόνες , τις παραλίες και τα υπέροχα φαγητά της, κλείνω όμως για το καλοκαίρι του 2013 τη Κρήτη ως επιλογή. Για να περάσω καλά πρωτίστως, αλλά και για να υποστηρίξω αυτή τη τόσο απλή και οικονομική (τ’ακούς Όλγα) διαφημιστική της καμπάνια!

Μπράβο στη Περιφέρεια Κρήτης και Μπράβο στην ομάδα που οργάνωσε, σχεδιάσε και εκτέλεσε το διαφημιστικό.

Καλή Τουριστική Χρονιά!

YΓ.: Αγαπητοί Χιώτες! Η αγάπη μου για τον τόπο είναι δεδομένη! Θα έλεγα όμως να αρχίσετε να σκέφτεστε σαν τους Κρητικούς και να φέρετε στο νησί τον καλό Τουρισμό είτε είναι από απέναντι που τώρα κουδουνίζει η τσέπη τους ή από τον υπόλοιπο πλανήτη! Καλή η μαστίχα μας, τα εσπεριδοειδή μας και τα ούζα μας! Στη φιλοξενεία έχουμε αρκετά να κάνουμε, ειδικά στον τρόπο που προσεγγίζουμε τον επισκέπτη!

DSC_0544Ο Νίκος Ζαρταλούδης θα μπορούσε να είναι ο Marketing Communication σύμβουλος εταιρειών που θέλουν να διαφοροποιηθούν από τη μάζα ή που απλά θέλουν να μιλήσουν με απλό και στοχευμένο τρόπο στους εν δυνάμει και εν ενεργεία πελάτες τους. Εργάζεται στην WIN AE ως Senior Product Manager και από την αρχή του 2013 έχει δημιουργήσει την εταιρεία City Never Sleeps για να ικανοποιήσει τις δημιουργικές του ανησυχίες και να προσφέρει συμβουλές για επιτυχημένη παρουσία στο κόσμο του διαδικτύου… και όχι μόνο!